Covid-19 a făcut ca mutarea afacerilor online să fie importantă, deoarece oamenii au căutat modalități mai bune de a-și obține lucrurile de care au nevoie, rămânând în siguranță. ,,Fast forward” este clar că vânzarea online nu se va estompa.
Cumpărătorii au experimentat această metodă rapidă și convenabilă de a cumpăra bunuri și și-au format un obicei. Vânzătorii, pe de altă parte, au văzut avantajele reale ale vânzării online. Deschiderea de mall-uri și alte unități de afaceri nu poate schimba asta acum. În schimb, jucătorii de pe piață au mai multe opțiuni de unde să cumpere și să-și vândă produsele.
De ce ar trebui să-ți aduci afacerea în online?
Vânzarea online are acum aproape același, dacă nu un potențial mai mare, de a maximiza profiturile ca vânzările într-un magazin clasic. Totuși, totul depinde dacă acest comerț electronic se va potrivi mai bine nevoilor micii tale afaceri. Am sa enumăr avantajele și dezavantajele vânzării online pentru a vă ajuta să decideți.
Care sunt Avantajele și dezavantajele vânzării online – Avantaje
Ușurință de intrare
Dacă nu v-ați configurat deja magazinul online, veți descoperi că este destul de ușor să faceți acest lucru, chiar și atunci când nu sunteți foarte cunoscător de tehnologie. Puteți folosi oricare dintre constructorii de magazine sau instrumentele pieței ușor disponibile pentru a începe vitrina digitală.
Economisiți costurile operaționale
În comparație cu gestionarea unui magazin fizic, care necesită o investiție considerabilă în spațiu comercial închiriat, angajați în magazine și logistică pentru a menține procesul de vanzare, magazinele online sunt semnificativ mai eficiente din punct de vedere al costurilor, din punct de vedere al operațiunii. Cel mai mare obstacol al dvs. ar fi găsirea unui partener de curierat bun. Acesta trebuie să vă transfere produsul în siguranță și eficient către cumpărători.
Puteți vinde 24/7
O ,,vitrină digitală” are avantajul de a putea configura tehnologii precum chatbot-uri și formulare care pot înregistra comenzile efectuate în afara orelor obișnuite ale magazinului fizic. Vei vinde produse chiar și în timp ce dormi!
Avantajele și dezavantajele vânzării online – Comoditatea clientului
Dacă majoritatea pieței dvs. țintă are acces la internet, atunci crearea unui magazin online ar fi benefică. Accesul la magazinul dvs. online înseamnă că, cumpărătorii pot economisi din timpul și efortul de a merge la magazinul dvs. fizic.
O piața mai largă
Un magazin digital depășește performanța unui magazin fizic atunci când ajunge la un public mai larg. Cu internetul care conectează toată lumea online, vă puteți comercializa și vinde produsele și serviciile chiar dacă vă aflați într-un alt oraș sau țară.
Acces la informații și date despre consumatori
Pe măsură ce urmăriți vânzările online, obțineți seturi de date și informații valoroase cu privire la preferințele cumpărătorilor dvs. Aceste cunoștințe vă pot ajuta să anticipați când va veni probabil un volum mare de comenzi și să vă pregătiți în consecință.
Retargeting și remarketing
Clienții nu verifică întotdeauna articolele din coșul lor virtual. Dar, spre deosebire de un cărucior de băcănie abandonat dintr-un magazin fizic, vânzătorii online au o modalitate de a-i determina pe cumpărători să finalizeze achiziția. Puteți afișa reclame asociate articolelor pentru care și-au arătat deja interesul și puteți urmări cel mai recent Budol. Aceasta este puterea retargeting-ului.
Potențial de creștere rapidă
Odată ce ați făcut pasul în afacerea de vânzare online și găsiți o bază de consumatori loiali, vă puteți accelera creșterea afacerii. Totul se rezumă la unirea celorlalți factori enumerați mai sus pentru a crea o oportunitate excelentă pentru ca produsele dvs. să ajungă la și mai mulți clienți.
Care sunt Avantajele și dezavantajele vânzării online. Dezavantajele:
Marketingul Touch-and-feel nu exista
Tot felul de aport senzorial, nu doar vederea, joacă un rol în vânzarea unui produs. Multe magazine depind de mirosul produselor lor pentru a atrage atenția și a atrage clienții. Alții pot vinde un produs care se simte grozav la atingere. Este greu să traduci întreaga experiență fizică unică doar prin imagini și text. Dacă afacerea dvs. folosește simțurile pentru a încheia vânzarea… luați în considerare să vă sprijiniți mai mult pe magazinul dvs. fizic. Magazinul dvs. ar putea apoi direcționa clienții către site-ul dvs. de comerț electronic pentru achiziții repetate.
Nu toată lumea are acces bun la internet
România are un acces foarte bun la internet dar nu în toate țările din lume se întâmplă asta. Dacă vă gândiți să vindeți online, primul lucru pe care doriți să vă întrebați este dacă clienții dvs. ar avea măcar mijloacele pentru a vă găsi în spațiul digital. Dacă cumpărătorii ținți nu sunt online, atunci nu ți-ai face o favoare ascunzând magazinul într-un loc inaccesibil pentru ei.
Avantajele și dezavantajele vânzării online – Magazinele fizice creează credibilitate
În timp ce magazinele online sunt ușor de înființat și convenabile, magazinele fizice fac o declarație. Dă impresia de ceva stabilit și tangibil și, prin urmare, de încredere. Dacă doriți să creați o impresie de stabilitate în jurul mărcii dvs., investiția într-o locație fizică ar ajuta afacerea dvs., dar înființarea unui magazin digital este, de asemenea, o modalitate de a vă extinde acoperirea către cumpărătorii online.
Predispus la fraudă și probleme de securitate
Am făcut progrese în a împiedica infractorii cibernetici să execute escrocherii online, dar asta nu înseamnă că nu vor continua să încerce. Infracțiunile legate de fraudă reprezintă o problemă atunci când vindeți online. Prin urmare, asigurați-vă că includeți măsuri de securitate bune împotriva fraudătorilor. Cumpărătorii dvs. vor aprecia efortul suplimentar și se vor simți mai în siguranță când vor tranzacționa din nou cu dvs.
Există o loialitate scăzută la brand
Deoarece vânzarea online este destul de ușor de introdus, este de așteptat ca alți oameni să aibă aceeași idee sau să dezvolte un produs similar cu al tău. Consumatorii online sunt răsfățați de opțiuni, așa că banii lor merg de obicei către vânzătorul care le poate oferi cea mai bună ofertă. Loialitatea față de brand este ceva pe care afacerea ta ar trebui să-l cultive în mod intenționat.
Livrarea poate dura timp
Clienții vor trebui să aștepte ca, comenzile lor să fie procesate și ambalate în cutii carton, expediate și livrate. Nu toată lumea este un fan al așteptării. Varianta online, chiar și cu o opțiune de livrare în ziua următoare așa cum livrează și MyEbox, i-ar putea împiedica să ajungă la magazinul dvs.
Cumpărăturile ONLINE au devenit un obicei pentru mulți. Este aici pentru a rămâne. Așadar, dacă te gândești să începi o mică afacere sau ai început deja una, ai grijă. Cu siguranță există o oportunitate pentru tine acolo. Rețineți că acest model de afaceri funcționează cel mai bine pentru un anumit tip de produs și piață țintă. Dacă credeți că afacerea dumneavoastră are mai multe avantaje decât dezavantaje, atunci vindeți digital!
Atât despre Avantajele și dezavantajele vânzării online, pe data viitoare
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. Setari CookiesACCEPT
Cookies
Rezumat politica cookies
Cookie-urile sunt mici fişiere de text ce pot fi utilizate de către site-urile web pentru a face utilizarea lor mai eficientă.
Legea stipulează că putem stoca cookie-uri pe dispozitivul dvs., în cazul în care ele sunt strict necesare pentru operarea acestui site. Pentru toate celelalte tipuri de cookie-uri avem nevoie de permisiunea dvs.
Acest site utilizează diferite tipuri de cookie-uri. Unele cookie-uri sunt plasate de către servicii părţi terţe care apar pe paginile noastre.
Puteți, în orice moment, să modificați sau să vă retrageți acordul din Declarația privind modulele cookie de pe website-ul nostru.
Aflați mai multe despre cine suntem, cum ne puteți contacta și cum procesăm datele personale în Politica noastră de confidențialitate.
Când ne contactati în legatura cu consimtamântul dvs., va rugam sa precizati ID-ul si data consimtamântului dat.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Cookie-urile de statistică îi ajută pe proprietarii unui site să înţeleagă modul în care vizitatorii interacţionează cu site-urile prin colectarea şi raportarea informaţiilor în mod anonim.
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmări pe utilizatori de la un site la altul. Intenţia este de a afişa anunţuri relevante şi antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt mai valoroase pentru agenţiile de puiblicitate şi părţile terţe care se ocupă de publicitate.
Cookie-urile neclasificate sunt cookie-uri în curs de clasificare, împreună cu furnizorii de cookie-uri individuale.