Achizitii SEAP

Produsele disponibile pe MyEbox.ro ( Euromaidec SRL ) se pot achiziționa și prin sistemul electronic de achiziții publice SEAP – www.e-licitatie.ro

Achizitii SEAP: Avantajele Instituțiilor în relația cu MyEboxAchizitii SEAP

  • Gama variata de produse la același furnizor
  • Produsele afișate pe MyEbox.ro sunt disponibile pe STOC
  • Procesare rapida a comenzii, imediat după confirmarea comenzii în SEAP
  • Expediere rapida a comenzii care ajunge la dumneavoastră în 24/48h de la procesarea acesteia
  • Toate coletele expediate sunt asigurate
  • Aceeași calitate între achiziții ( chiar dacă trece un an sau mai mult )

 Termeni și condiții Achizitii SEAP

  • prețul de baza este cel care se va posta în platforma SEAP ( nu se aplica reducerile de volum )
  • prețurile se vor încarcă fără TVA
  • taxa de livrare 21.01 de lei fara TVA ( 25 lei cu tva )  se adauga in costul produselor
  • termen de plata, 10 – 30 de zile, în funcție de volumul achiziției și nevoile dumneavoastră
  • expediere în 48h după acceptarea comenzii în SEAP de către dumneavoastră

Pașii de urmat pentru comenzi prin SEAP 

  • Intrați pe magazinul MyEbox.ro și identificați produsele
  • Transmiteți un e-mail cu produsele dorite
  • datele noastre de contact sunt AICI
  • publicam rapid pe SEAP
  • acceptați oferta
  • expediem produsele

Precizari despre termenii și condițiile achizițiilor prin SEAP

De ce se postează pe SEAP prețul de baza și nu beneficiez de reducerile de volum afișate în magazin ?

Cum funcționează o platforma online: MyEbox.ro este un magazin online care are automatizate toate funcțiile: emitere factura automat și transmitere automata către client, emitere awb automat și transmitere automata către client, plățile pentru produsele plasate direct în platforma sunt fără termen de plata (  OP. înainte de livrare, plata securizata prin card bancar la plasarea comenzii sau ramburs la curier în momentul recepției comenzii )

Cum funcționează achizițiile prin SEAP: Transmiterea informațiilor despre produsele dorite prin e-mail, plasarea produselor pe SEAP (  la fiecare achiziție ), emiterea facturii manual ( poziție cu poziție ), emitere awb manual. În plus Instituțiile solicita termen de plata conform propriilor proceduri interne. De asemenea postarea fiecărui produs in SEAP este contra cost.

Răspuns: Toate procesele de mai sus vor fi efectuate manual de către o persoana ceea ce generează costuri suplimentare pentru noi ca și companie.