Expedierea coletelor către orice destinație din lume nu a fost niciodată la fel de rapidă și eficientă ca în prezent. Unul dintre cele mai mari progrese în logistică, este ambalarea – folosind materiale durabile, care economisesc spațiu, rezistente la intemperii.
Stii cum să împachetezi coletele expediate de magazinul online ?
4 sfaturi despre ambalarea corecta în ecommerce
3 straturi de ambalaj
Oricât de atenți sunt furnizorii de logistică în manipularea coletelor, va exista întotdeauna acel lucru neașteptat pe parcursul călătoriei coletului. O turbulență urâtă sau mici accidente care pot provoca șocuri coletului. Acesta este motivul pentru care ambalajul adecvat joacă un rol crucial în a vă asigura că, clienții dumneavoastră primesc pachetul în stare perfectă. În mod ideal, un produs este împachetat în trei straturi diferite de ambalaj pentru a-l proteja de elemente și alte evenimente neașteptate.
Stratul principal al ambalajului este ceea ce este înfășurat direct în jurul produsului. Un articol vestimentar spre exemplu este introdus în pungi cu clapeta adeziva iar gadgeturile sunt introduse în pungi ziplock sau folie stretch transparenta. Acest lucru protejează produsul de frecarea cu alte părți ale ambalajului.
Stratul secundar al ambalajului, care este adesea mai rezistent decât stratul primar, este cel care protejează produsul de forțele externe și îl face mai ușor să se strângă cu alte articole. Cutiile de pantofi care păstrează adidașii în stare impecabilă sau cutiile robuste care împiedică aruncarea gadgeturilor tale. Unele articole, cum ar fi pijamale, o cutie de măști chirurgicale sau acea pereche de papuci de cauciuc, nu au nevoie de un strat secundar de ambalaj.
Al treilea strat de ambalaj este ceea ce s-ar vedea la primirea unei livrări. Pe lângă faptul că are detalii de livrare, este, de asemenea, conceput pentru a trece cu ușurință prin procesul de sortare și pentru a proteja articolele din interior de umiditate, praf și chiar căldură extremă de la soare și de privirile indiscrete ale acelui vecin năzdrăvan.
4 sfaturi despre ambalarea corecta in ecommerce și ambalaje 24h
Iată câteva modalități de a împacheta un anumit articol și la fel ca orice pe această planetă, puteți exagera – overpacking. Da, există așa ceva ca supra-ambalarea. Nu numai că este excesiv, dar supra-ambalarea contribuie la poluare și adaugă greutate inutilă (alias cost) coletului dumneavoastră.
Ați primit vreodată în pragul ușii o cămașă care avea mai mult înveliș decât egiptenii antici pentru mumiile lor ? Este prea scump și inutil de risipitor! Am adunat câteva dintre cele mai frecvente materiale de ambalare utilizate astăzi pentru a vă ajuta să decideți ambalajul care funcționează cel mai bine pentru dvs.
Nun uitați ca MyEbox.ro livreaza cutii e-commerce și accesorii de împachetat foarte repede. Ambalaje în 24h.
Probabil cel mai popular ambalaj disponibil în acest moment, pungile din poliester sunt ambalaje din plastic pe care majoritatea companiilor de logistică le folosesc datorită durabilității, rezistentei la intemperii și capacității de a îndeplini diferite cerințe de greutate. Este într-adevăr doar o pungă de plastic sigilabilă care poate încăpea mai multe articole pentru expediere.
Recomandat pentru: îmbrăcăminte, articole de modă și alte produse care au propriile lor cutii.
Puteți cumpăra cu ușurință câteva de pe MyEbox.ro sau de AICI
Este o hârtie gofrată fabricată din hârtie reciclată 100%. Un produs fără ingrediente chimice, reciclabil, compostabil biodegradabil. Este un material extrem de flexibil. Va înfășura și va proteja multe tipuri de obiecte fragile la fel ca folia cu bule dar este fabricat din hârtie reciclată 100%.
Acest lucru, combinat cu eliminarea costisitoare a deșeurilor din plastic; face din acest produs inovator unul foarte rentabil; simplu si eficient din punct de vedere al costurilor. Datorită suprafeței unice a hârtiei, Folie cu bule ecologica, obțineți cu 50% mai multă umplere cu gol decât hârtia convențională.
Recomandat pentru: toate produsele fragile
Puteți vedea dimensiunile disponibile pe MyEbox.roAICI
Este cunoscut sub mai multe denumiri ca si: spumă pentru umplerea golurilor, cipsuri/chips, spumă biodegradabilă. Green-Fill, Loose Fill, ambalaje 24h bio. Spumă nepoluantă pentru umplerea golurilor, ambalaj nepoluant. Se aseamana foarte mult cu produsul Fulgi Polistiren insa diferenta majora fata de acestia este ca sunt 100% biodegradabili, fabricati din amidon de porumb si se distrug foarte repede in contactul cu apa.
Recomandat pentru: toate produsele cu risc de spargere
Puteți vedea toate culorile disponibile pe MyEbox.ro cu livrare în 24h AICI
Împachetare suplimentara
Deschiderea unui colet face parte din experiența clientului – customer experience. În momentul în care primesc coletul, impresia lor despre tine și marca ta poate merge în orice direcție – impresionat fantastic sau total dezamăgit. De cele mai multe ori, impresia este dezamăgitoare. Pentru mulți vânzători, împachetarea unui colet este doar așa – o parte funcțională a procesului de livrare. În loc să o considere o oportunitate de a stabili o legătură strânsă. Luați fiecare colet ca pe o șansă de a răspândi vestea despre marca dvs., mai ales în timpul sezonului de vârf al cumpărăturilor online.
4 sfaturi despre ambalarea corecta în ecommerce
Sfatul numărul 1: Consolidează-ți brandingul în ambalaj.
Asigurați-vă că ambalajul principal și secundar amintesc destinatarului de marca dvs. De asemenea, este important să folosiți ambalaje care se potrivesc cu poziționarea mărcii dvs. Uită-te la Adidas sau Nike ca folosesc bandă de ambalare cu marca lor peste tot pentru a se asigura că nu uiți de unde ai cumpărat-o.
Sfatul numărul 2: ambalajul nu trebuie să fie plictisitor.
Deschiderea pachetelor ar trebui să fie întotdeauna ca în dimineața de Crăciun. Există un fior în a deschide fiecare pachet pe care îl obțineți din cumpărăturile online. Cine nu și-ar dori să fie plăcut surprins? O modalitate ingenioasă de a-ți împacheta articolele va fi să infasori aceste articole ca un cadou și să le așezi într-o cutie nemarcată. Imaginează-ți cum îți deschizi achizițiile ca și cum ar fi cadourile tale pentru tine.
Sfatul numărul 3: Sigilați totul.
Coletele trec prin mai multe procese decât va puteți imagina: preluarea acestuia, instalația de sortare, transferul centrelor de sortare, înainte de a ieși pentru livrarea pe ultimul kilometru. Sigilați toate deschiderile posibile ale coletului nu numai pentru a preveni spargerea pachetului, ci și pentru a preveni intrarea insectelor. Nimeni nu și-ar dori o astfel de surpriză ( șoc, mai degrabă).
Sfatul numărul 4: fixați bine produsele în interior
Regula de bază în ambalaj este să vă asigurați că produsele stau fixe. Indiferent dacă coletul se confruntă cu turbulențe în aer, fie că, camionul de livrare se lovește de o denivelare pe drum, fie că, clientul îl scăpa înainte de a-l deschide. Articolele din interior trebuie sa nu se miște nici un centimetru. Ambalarea este mai complicata decât pare. Modul în care împachetați fiecare articol pentru livrare spune multe despre cât de mult apreciază clientul marca dumneavoastră.
Pentru a oferi cea mai bună experiență, folosim tehnologii precum cookie-urile pentru a stoca și/sau accesa informațiile despre dispozitiv. Consimțământul pentru aceste tehnologii ne va permite să procesăm date precum comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site. Neconsimțământul sau retragerea consimțământului poate afecta negativ anumite caracteristici și funcții.
Funcționale
Mereu activ
Stocarea tehnică sau accesul sunt strict necesare în scopul legitim de a permite utilizarea unui anumit serviciu solicitat în mod explicit de către abonat sau utilizator, sau în scopul exclusiv de a efectua transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
Preferințe
Stocarea tehnică sau accesul sunt necesare în scopul legitim de stocare a preferințelor care nu sunt solicitate de abonat sau utilizator.
Statistici
Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice.Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice anonime. Fără o citație, conformitatea voluntară din partea Furnizorului tău de servicii de internet sau înregistrările suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau preluate numai în acest scop nu pot fi utilizate de obicei pentru a te identifica.
Marketing
Stocarea tehnică sau accesul sunt necesare pentru a crea profiluri de utilizator pentru a trimite publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri de marketing similare.