500.000 de colete expediate în 2021 în cutiile Ecommerce livrate de MyEbox
2021 a fost pentru MyEbox un an al provocărilor dar și un an de consolidare a pietei pe segmentul Ecommerce. Acum la final de an privim melancolici la tot ceea ce s-a întâmplat pe parcursul acestui an dar și cu mult entuziasm la anul care urmează.
Provocările anului 2021
Poate cea mai mare provocare a fost creșterea enervanta a prețului la materia prima din care se fabrica cartonul ondulat. Prețul pe tona de hârtie brown recycled a crescut în ultimul an cu peste 50%. De la 500 euro/tona la 770 euro/tona ( dec 2020 – dec 2021 ). La hârtia Brown Kraft avem o creștere tot de peste 50%. De la 650 euro/tona la 980 euro/tona ( dec 2020 – dec 2021 ). Sigur ca pe langa materia prima au crescut și prețurile în transporturi sau prețul energiei electrice, toate acestea au dus într-un final la creșterea prețurilor la cutiile și ambalajele din carton.
Ce am urmărit în 2021 – 500.000 de colete expediate în 2021
Cu siguranță cel mai important lucru pentru noi este satisfacția clientului. Mulțumirea ta, cel care ești client fidel acestui magazin online. Unii producători și unele magazine au redus din calitatea cutiilor prin fabricarea la aceleași dimensiuni dar cu un gramaj/mp mult diminuat, cu pana la 50% în unele cazuri.
Suntem încântați de faptul ca MyEbox a păstrat gramajul/mp. Am păstrat structura și rezistenta cutiilor. Nu am făcut rabat de la calitatea acestora, chiar dacă asta a însemnat și creșteri de prețuri.
Mai stim și ca pe langa calitatea produselor oferite de MyEbox la fel de important este rapiditatea cu, care comanda ajunge la tine acasă; în depozit sau la magazinul online. Acest aspect a fost foarte important pentru noi și putem spune ca am performat în aceasta direcție.
Astfel 97% din coletele expediate de MyEbox au ajuns la clienti în 24 de ore sau uneori chiar mai repede. Un procent excelent care s-a păstrat și în perioada de vârf a sărbătorilor sau a campaniilor de peste an. Restul de 3% din colete au ajuns a doua zi sau chiar și a treia zi după expediere.
Unde apar erori în livrări ?
Motivele pentru care nu toate coletele ajung la client în 24 de ore sunt mai multe. Unul dintre cele mai frecvente ar fi necompletarea codului postal de către client ( pe langa adresa ) sau completarea lui greșita. Clienții care plasează comenzi nu completează acest cod postal, sau completează cu zero sau completează inexact și atunci apar inevitabil erorile și întârzierile de livrare.
Compania de curierat livrează coletele după acest cod postal ( și mai apoi după adresa, strada, număr, etc. ) Necompletarea sau completarea greșita a codului postal creează blocaje de livrare. Aceste colete au nevoie de încă o zi sau chiar doua pentru a fi redirecționate către destinatari; ( chiar dacă este vorba de același oraș ).
500.000 de colete expediate în 2021
Da, în acest an, peste 500.000 de colete ale magazinelor online din România dar și din afara tarii, au avut încredere și în același timp au fost livrate în cutiile de carton și plicurile furnizate de MyEbox.
O cifra impresionanta cu, care ne mândrim. În același timp suntem recunoscători și le mulțumim frumos clienților care au ales cutiile și accesoriile de împachetat disponibile pe MyEbox.
Ce urmează în 2022 ?
În anul care vine vom avea aceeași abordare din perspectiva calității produselor. Vom introduce pe stoc dimensiuni noi de cutii ecommerce dar și alte produse/accesorii de împachetat necesare magazinelor online.
Un alt aspect pe care dorim sa îl implementam în prima parte a anului este introducerea termenului de: ,, Wholesale Prices – prețuri angro “. Acestea vor fi afișate doar clienților ( în contul acestora, după logare ) care comanda săptămânal sau lunar produsele disponibile pe MyEbox.
În încheiere va transmit un LA MULTI ANI…sa aveți parte de un AN NOU plin de realizări și mai ales de vânzări.
Călin Păcurar
MyEbox – Cutii ecommerce și accesorii de împachetat