Incep prin a va spune un mic secret care nu o sa va placa. Si ma refer aici la ambalajele de protectie pe care le folositi.
Dacă ambalajul/ambalarea produselor nu funcționează bine și un articol ambalat ajunge la destinație deteriorat, compania de ambalare ( fulfillment ) nu va fi aproape niciodată la capătul unui apel telefonic de la un client supărat. Este la fel de puțin probabil ca, consumatorii să caute numărul companiilor care au fabricat cutiile sau companiile care au fabricat accesoriile de impachetat. Cu siguranta vor reclama comercianții care au trimis cutiile sau firmele de curierat care au livrat coletele.
Deci, cum vă asigurați că experiența pe care o au clienții dvs. atunci când primesc, deschid, reutilizează, reciclează sau returnează pachetele pe care le oferiți este una pozitivă? Iată 3 Greseli de ambalare, mari și costisitoare, pe care magazinele online le fac frecvent,.
3 Greseli de ambalare pe care trebuie sa le eviti, Neglijarea Returului
Cosmarul magazinelor online este returul unui produs dar uneori un produs trebuie returnat.
Așteptările consumatorilor pentru livrarea rapidă și gratuită au crescut exponențial în ultimii ani. In acelasi timp la fel au crescut și așteptările cu privire la cât de ușor ar trebui să fie returnarea articolului respectiv. Cele mai multe magazine online din Romania au afisate mesaje cu ,, retur usor ” sau ,, retur gratuit „. Bineinteles cu afisarea numarului de zile in care produsul se poate returna. Totusi experienta de retur este foarte importanta si de cele mai multe ori enervanta pentru client.
Consumatorii preferă să returneze articolele si produsele comandate folosind ambalajul original asa ca o descriere atasata cu procesul de retur ar putea fi de mare ajutor. In Cel mai bun caz o etichetă de expediere preplătită ar putea fi introdusa inauntru, astfel se poate lasa coletul la compania de curierat. 3 Greseli de ambalare
Companiiile de curierat trebuie sa imbunatateasca si ele acest proces. Unele taxeza returul, altele ofera retur gratuit.
Spre exemplu compania de curierat cu care lucram are un proces usor de retur. Efectuam comanda, prin introducerea datelor in platforma online iar curierul merge cu eticheta deja printata la client pentru preluarea coletului, astfel aceasta trebuie doar aplicata pe colet. Clientul nu trebuie sa sune la curier, sa introduca datele si/sau sa printeze awb-ul.
Fiecare retur este un alt angajament cu clientul. Atentia acordata clientului care face un retur trebuie sa fie la fel de mare ca si atunci cand trimiteti un colet. Recomandarea este sa nu faceti din experienta returului un chin pentru client. Asta, ca pe viitor acel client sa nu evite magazinul dumneavostra online. 3 Greseli de ambalare
Greșeala nr. 2: Ambalarea Excesivă
Când vă gândiți la ambalarea excesivă, probabil vă gândiți la o explozie de bilute din spumă si cum ca aceasta ar fi problemal. Nu ma refer la acest aspect. Ambalarea excesivă arată ca niste grămezi de cutii. Placi de carton introduse in colet, foarte multe perne de aer excesive sau un obiect de mici dimensiuni care efectiv înoată într-o cutie din carton supradimensionata.
Cei mai multi consumatori consideră că ambalajul reflectă valorile de mediu ale mărcii de la care au cumpărat. Consumatorii cunosc deșeurile atunci când le văd. Rezidurile respective se reflectă negativ asupra percepției clientului – și nu doar atunci când vine vorba de durabilitate. Cand o comandă ajunge în cutii multiple, inutile, de mari dimensiuni, consumatorii văd ineficiență. In plus o cutie supradimensionata poate deteriora produsul dumneavoastra. Practicile de ambalare risipitoare atrag costuri mai mari comercianților, adica mai mulți bani în materiale dar și in costurile de transport. 3 Greseli de ambalare
Greșeala nr. 3: Ambalare Ineficienta
Acum sigur ca produsele sunt diferite. Daca trimiteti articole de imbracaminte, riscul acestor produse sa ajunga deteriorate este destul de mic. Daca in schimb trimiteti televizoare cu ecran plat si acestea ajung crapate atunci vorbim de un cosmar. Odată cu invenția Foliei cu Bule acum mai bine de 60 de ani impachetarea ambalajelor s-a schimbat pentru totdeuna.
Produsele care urmeaza sa fie expediate prin posta sau firme de curierat trebuiesc ambalate cu mare grija. Cutia sa nu fie supradimensionata. O folie cu bule in jurul produsului ajuta enorm de mult iar banda adeziva de marcare FRAGIL este obligatorie pe suprafata exterioara a coletului.
Nu este prea târziu pentru a evita aceste 3 Greseli de ambalare și de a regândi experiența pe care o au clienții cu ambalajul dumnevoastra.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. Setari CookiesACCEPT
Cookies
Rezumat politica cookies
Cookie-urile sunt mici fişiere de text ce pot fi utilizate de către site-urile web pentru a face utilizarea lor mai eficientă.
Legea stipulează că putem stoca cookie-uri pe dispozitivul dvs., în cazul în care ele sunt strict necesare pentru operarea acestui site. Pentru toate celelalte tipuri de cookie-uri avem nevoie de permisiunea dvs.
Acest site utilizează diferite tipuri de cookie-uri. Unele cookie-uri sunt plasate de către servicii părţi terţe care apar pe paginile noastre.
Puteți, în orice moment, să modificați sau să vă retrageți acordul din Declarația privind modulele cookie de pe website-ul nostru.
Aflați mai multe despre cine suntem, cum ne puteți contacta și cum procesăm datele personale în Politica noastră de confidențialitate.
Când ne contactati în legatura cu consimtamântul dvs., va rugam sa precizati ID-ul si data consimtamântului dat.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Cookie-urile de statistică îi ajută pe proprietarii unui site să înţeleagă modul în care vizitatorii interacţionează cu site-urile prin colectarea şi raportarea informaţiilor în mod anonim.
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmări pe utilizatori de la un site la altul. Intenţia este de a afişa anunţuri relevante şi antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt mai valoroase pentru agenţiile de puiblicitate şi părţile terţe care se ocupă de publicitate.
Cookie-urile neclasificate sunt cookie-uri în curs de clasificare, împreună cu furnizorii de cookie-uri individuale.
One thought on “3 Greseli de ambalare pe care trebuie sa le eviti”