Ambaleaza corect

Ghid pentru ambalarea e-commerce

Ghid pentru ambalarea e commerce

Ghid pentru ambalarea e-commerce

Dacă nu sunteți familiarizat cu industria, este firesc să respingeți importanta ambalajului. Pana la urma ceea ce este înăuntru este important, nu? Cu toate acestea este important să găsești un partener specializat care sa sprijine corect acest proces de ambalare.

Cuprins

  • Ce este ambalarea e-commerce ?
  • De ce tip de ambalaj are nevoie afacerea mea?
  • Tipuri de ambalaje de comerț electronic
  • Primii pași pentru a utiliza ambalajele de comerț electronic
  • Cum să utilizați ambalajul personalizat

Ghid pentru ambalarea e-commerce

Ambalajul pe care îl selectați pentru produsele dvs. are un efect major asupra diferitelor fațete ale afacerii dvs. De la costurile de transport până la marketing. Pentru o experiență ideală este esențial să alegeți cel mai bun ambalaj posibil atunci când vindeți produse și articole prin comerțul electronic.

Materialele de ambalare nu oferă doar protecție în timpul tranzitului, ci ajută și la dezvoltarea unei imagini memorabile de marcă. Este important să ne amintim că, deși mulți oameni văd ambalajul pentru tranzacțiile online ca pe un supliment, selectarea materialelor adecvate poate fi incredibil de benefică.

De ce conteaza?

Atunci când vindeți online, designul ambalajului produsului poate fi o modalitate excelentă de a vă deosebi de concurenți și de a crea o experiență de brand memorabilă pentru clienți. În timp ce comerțul cu amănuntul tradițional oferă de obicei multe puncte de contact în procesul de vânzare cu amănuntul, există mai puține oportunități atunci când faceți cumpărături online. Din acest motiv, este esențial ca comercianții să acorde o atenție sporită punctelor de contact limitate disponibile pentru ei și să le folosească ca o oportunitate de a oferi o experiență grozavă.

Ce tip de ambalaj are nevoie afacerea mea?

Permiteți-ne să deschidem drumul în călătoria dvs. de ambalare. Indiferent dacă sunteți abia la început sau doriți să îmbunătățiți lucrurile cu sigurtanta acest ghid te va ajuta enorm.

Ghid pentru ambalarea e-commerce, Articole si produse standard

Nu toate produsele necesită multă întreținere. De exemplu, cutiile de carton sunt o necesitate obișnuită de transport – și din motive întemeiate! Ele nu numai că sunt capabile să facă față unei game largi de situații, dar sunt și accesibile pe scară largă, convenabile de păstrat și durabile pe drum. O hartie tip fagure respectiv fulgi de umplutura biodegradabili oferă o protecție suplimentară care este atât durabilă, cât și ecologică.

Obiectele fragile
Obiecte fragile și Ghid pentru ambalarea e-commerce

pe myebox.ro. ai benzi adezive pentru marcare colete fragile

Pot fi delicate și necesită adesea un loc sigur, închis, unde nu vor fi expuse riscului de a se rupe din cauza mișcării excesive. Din fericire, plicurile cu bule și foliile cu bule sunt o soluție fantastica! Dacă doriți să rămâneți fideli trendului ecologic, căutați varianta de plicuri cu bule ecologice din hartien 100%.

Articole supradimensionate

Fiecare operator de transport are o definiție diferită a termenului. ,, supradimensionat”. De mai multi ani deja companiile de curierat din țară noastră taxează aceasta greutate volumetrica. Sunt și companii care nu taxează volum cum este spre exemplu GLS Romania. MAre atenție la tipul de ambalaje ales deoarece costurile pot creste foarte mult datorită volumetriei.

Articole sensibile la căldură

Expedierea alimentelor și a băuturilor poate să nu fie la fel de simplă precum expedierea tricourilor. Totusi exista solutii  precum pachetele de gel și pungi termice ce asigură că produsele alimentare rămân în condiții excelente pe parcursul transportului.

Materialele periculoase sau „materiile periculoase”

Sunt definite ca având potențialul de a fi combustibile, sub presiune sau corozive. Ca urmare, produsele periculoase sunt supuse unor reglementări stricte și trebuie să fie ambalate și etichetate corespunzător. În plus, în funcție de tipul de mărfuri, aceste standarde se pot schimba. Nu există prea multe șanse pentru originalitate, dar cu această ocazie specială, puteți scăpa de estetică în favoarea funcționalității.

Ghid pentru ambalarea e-commerce – Tipuri de ambalaje e-commerce

Pregătirea produselor pentru a fi expediate în toată lumea este un pas esențial în onorarea comenzilor, iar asta începe cu ambalarea. Când vine vorba de siguranta produselor expediate există câteva opțiuni tipice pentru ambalare fiabilă.

Cum să alegi ?

Indiferent de tipul de articol pe care îl trimiteți, majoritatea necesită un fel de ambalaj pentru a asigura transportul în siguranță. Pentru a proteja mărfurile și a garanta că clientul dvs. primește comenzile nedeteriorate, este important să alegeți cutia și umplutura potrivite sau amortizarea produsului pentru pachetele dvs. de comerț electronic. 

Cutii din cartonCutii Protectie SticleCutii AutoadeziveCutii CartiCutii tip Tub

Folosirea cutiilor pentru ambalare continuă să fie o alegere populară în rândul comercianților cu amănuntul și este ușor de înțeles de ce. Nu numai că sunt suficient de puternice pentru a ține majoritatea articolelor, dar nu pun în plus greutate în pachetele tale. În plus, le poți recicla odată ce nu mai sunt utile.

Plicuri SecurizatePlicuri cu Bule I Plicuri cu Bule EcoPlicuri CorespondentaPlicuri CurieratPlicuri Curierat EcoPlicuri Carton OndulatPlicuri Carton Simplu

Când vorbim de Ghid pentru ambalarea e-commerce trebuie neaparat sa bifam transportul articolelor mai mici și fragile. Bijuterii, meșteșuguri lucrate manual, publicații sau dispozitive și gadgeturi electronice, este esențial să optezi pentru tipul potrivit de ambalaj. Pentru a oferi pachetului un strat suplimentar de protecție, puteți folosi fie hârtie reciclabilă, fie folie cu bule – deși aceasta din urmă nu este ecologică.

Plicurile și pungile de corespondență din plastic sunt opțiuni excelente pentru expedierea produselor care nu necesită o îngrijire extraordinară. Aceste materiale sunt ușoare, dar suficient de durabile pentru a vă proteja articolele în timpul livrării. În plus, vin cu funcții de auto-sigilare, ceea ce face o modalitate ușoară de a expedia comenzi sau cutii mai mici din confortul propriei case sau din depozit.

Ambalaje personalizate

Crearea unei experiențe de unboxing memorabilă pentru clienții dvs. este ușoară cu utilizarea cutiilor și ambalajelor personalizate. Există nenumărate posibilități atunci când vine vorba de personalizare, de la fonturi la șervețele până la ambalaj cadou. De asemenea, puteți profita de tipărirea completă, care vă permite să vă afișați pe deplin marca într-un mod eficient și să faceți întreaga experiență mai plăcută pentru cei care o deschid. Urmatiti acest Ghid pentru ambalarea e-commerce și stați aproape de MyEbox.ro deoarece avem o mare surpriza începând cu luna septembrie. 

Primii pași pentru a utiliza ambalajele de comerț electronic

Atunci când intrați pentru prima dată în comerțul electronic, există o mulțime de lucruri la care să vă gândiți. De la ceea ce veți vinde până la modul în care vă veți comercializa produsele. Unul dintre lucrurile care sunt adesea trecute cu vederea este ambalajul. Dar adevărul este că ambalajul este o parte esențială a conducerii unei afaceri de comerț electronic de succes. Iata câteva sfaturi în completarea acestui Ghid pentru ambalarea e-commerce.

Pasul 1 – Inspiră-te

Pentru a obține puțină inspirație, luați în considerare aspectele vizuale ale ambalajului mărcilor dvs. preferate. Analizați plasarea produselor și design-ul lor pentru a găsi idei despre ceea ce ar putea funcționa pentru dvs. În plus, aruncați o privire la companiile care oferă produse similare cu ale dvs. pentru a obține alte perspective. Folosiți exemplele din cercetarea dvs. ca elemente de bază și creați ceva unic pentru marca dvs.

Pasul 2

Decideți tipul (tipurile) de ambalaj Aceștia sunt factori importanți de care trebuie să luați în considerare atunci când vă decideți asupra tipului de ambalaj de utilizat.

  • Buget
  • Transport
  • Materiale și durabilitate
  • Design și Branding
Pasul 3 – Cântăriți, măsurați și decideți

Ghid pentru ambalarea e-commerce – Este timpul să obțineți cifre exacte. Unii furnizori pot solicita acest lucru pentru a determina cel mai bun tip de ambalaj și cele mai bune materiale pentru produsele dumneavoastră. Este important să vă asigurați că ambalajul dumneavoastră susține greutatea produselor dumneavoastră. Greutatea produsului este, de asemenea, bine de știut, deoarece va afecta cât de mult plătiți pentru costurile de transport. Măsurați dimensiunea produsului pentru a ști cât spațiu ocupă. Acest lucru vă va ajuta să decideți de cât spațiu aveți nevoie pentru ambalare și expediere. Măsurați înălțimea, lățimea și adâncimea fiecăruia dintre articolele dvs. individual, precum și măsurătorile lor combinate. Puteți folosi o riglă sau o bandă de măsurat pentru acest pas.

Pasul 4 – Alege varianta optima de ambalaj

Designul ambalajului dumneavoastră este ceea ce va atrage atenția clienților dumneavoastră. Cutia, sau cum alegeți să vă ambalați produsele, este un storyboard pentru a vă spune povestea și a vă împărtăși valorile. Iată câteva lucruri de luat în considerare: Când vă proiectați ambalajul, puteți alege să alegeți un design minimalist, cu doar un logo și numele produsului dumneavoastră. Pentru produsele alimentare, poate doriți să adăugați o listă de ingrediente. Indiferent de ceea ce decideți, este important să țineți cont de clientul dvs.

Cum să utilizați ambalajul personalizat

Evaluează-ți nevoile de ambalare

Ambalajul este o parte importantă a mixului de marketing. Este ceea ce atrage atenția clienților, așa că trebuie să fie frumos, dar trebuie și să ducă la bun sfârșit treaba. Multe companii nu au idee cum să-și evalueze nevoile de ambalare. Ei știu că trebuie să-și împacheteze produsele, dar nu știu ce fel de ambalaj va funcționa cel mai bine pentru ei. Iată câteva sfaturi pentru a evalua nevoile de ambalare ale companiei dvs.

Care sunt așteptările tale?

Ghid pentru ambalarea e-commerce  – Există două categorii principale de așteptări atunci când vine vorba de ambalaj: estetice și funcționale. Vrei ca produsul tău să arate bine pe rafturile magazinelor, dar vrei să-și protejeze conținutul de deteriorare în timpul transportului și depozitării. Există multe moduri diferite în care puteți îndeplini aceste așteptări fără a pierde banii pe materiale sau echipamente scumpe. Pentru cine vrei să fie ambalat produsul tău? Dacă vindeți doar online, atunci chiar nu există niciun motiv pentru o cutie sau un manșon elegant în jurul articolului dvs. Cu toate acestea, dacă vindeți prin magazine fizice, atunci acele magazine ar putea avea anumite cerințe care dictează modul în care articolele dvs. ar trebui să fie ambalate. Unele magazine pot necesita cutii cu separatoare sau inserții în interiorul lor, în timp ce altele pot necesita ambalaj termocontractabil sau folie cu bule în jurul fiecărui produs individual.

Alege ce ambalaj vei folosi

Alegerea ambalajului potrivit pentru produsul dvs. poate fi o provocare, dar este un pas important pentru a vă asigura că oferiți clienților dvs. un produs și o experiență de calitate. Iată câteva sfaturi care te pot ajuta să iei cea mai bună decizie posibilă.

Luați în considerare produsul dvs

Primul lucru pe care veți dori să-l faceți este să vă gândiți ce fel de produs vindeți. Dacă este ceva ce va fi manipulat des, cum ar fi o carcasă pentru smartphone sau alt accesoriu electronic, poate doriți să luați în considerare achiziționarea unei cutii cu inserții de spumă de protecție de înaltă calitate. Pe de altă parte, dacă articolul tău este fragil sau scump, atunci s-ar putea să vrei să investești în protecție suplimentară, cum ar fi folie cu bule sau spumă de arahide.

Uită-te la publicul țintă

Apoi, gândiți-vă cine este publicul dvs. țintă și la ce s-ar putea aștepta de la achizițiile lor. Caută aceștia confortul mai presus de orice? Sau prețuiesc calitatea față de orice altceva?

Luați în considerare sustenabilitatea

În cele din urmă, luați în considerare cât de mult impact asupra mediului va avea ambalajul dvs. Atât asupra producătorilor, cât și asupra consumatorilor. Dacă este posibil, alegeți produse ușor reciclabile sau produse din materiale durabile.

Experiența post-cumpărare
Stampile Personalizate

Stampie personalizate cu livrare rapida in 24-48 h

Ambalajele personalizate nu numai că oferă o experiență generală mai bună pentru clienți, dar poate oferi, de asemenea, o experiență superioară pentru clienți, sporind simultan profiturile. „Furnizarea unui ambalaj personalizat sau durabil” creează o experiență de despachetare fabuloasa care îi face pe clienți să revină des.

Pentru mărcile emergente cu o creștere din ce în ce mai mare, ei înțeleg că micile detalii contează atunci când vine vorba de o experiență pozitivă de livrare și împlinire, „lucrurile mărunte”. Contează când vine vorba de îndeplinire și livrare pentru a crea o experiență grozavă de ambalare.” Iată câteva lucruri de inclus care pot îmbunătăți experiența post-cumpărare:

Concluzie Ghid pentru ambalarea e-commerce 

Nu lăsa procesul să te copleșească. Mai degrabă, priviți-o ca pe o șansă de a interacționa cu publicul țintă. Îți va fi mai ușor să cumperi ambalaje care să-ți vândă bunurile și să atragă noi clienți odată ce știi ce vrea piața ta țintă! Chiar dacă ar putea părea dificil să începeți propriul proiect de ambalare pentru comerțul electronic, orice firmă poate obține o soluție profesională de ambalare pentru comerț electronic. Cu planificarea și asistența potrivită de la furnizori de încredere cum este MyEbox.ro. Sunteți pregătiți sa lăsați produsele dumneavoastră în mana ambalajelor e-commerce de la MyEbox.ro ? 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *