Ambalarea în comerțuli electronic este o încrucișare între ambalarea produselor tradiționale și ambalarea de expediere.
La fel ca ambalajele tradiționale de vânzare cu amănuntul, ambalajele pentru comerțul electronic ar trebui să vă prezinte în mod atractiv produsele și să includă informații utile. Instrucțiuni de asamblare și contacte cu serviciul de clienți spre exemplu.
Cu toate acestea, ar trebui să servească și pentru a vă proteja produsele. În timpul procesului de onorare a comenzii, produsul dvs. este transmis între mai multe mâini. Prin urmare, ambalajul dumneavoastră trebuie să fie robust și bine sigilat. Trebuie să respecte cerințele de transport și să se asigure că produsele dumneavoastră ajung în stare impecabilă.
Lucruri esențiale
Ambalarea corecta în Ecommerce – Având în vedere toată munca pe care o face ambalajul eCommerce, nu este de mirare că lista de criterii este lungă. Când vă propuneți să vă proiectați propria soluție de ambalare, țineți cont de următoarele aspecte:
Protecție – Sosirea în siguranță a produselor dumneavoastră sporește satisfacția și încrederea clienților. Ajută la prevenirea returnărilor costisitoare. Reputația mărcii dvs. este, de asemenea, în joc aici. Având în vedere că, consumatorii sunt mai predispuși să posteze despre o experiență proastă decât una bună online, veți dori să minimizați riscul de deteriorare în timpul tranzitului.
Sustenabilitate – Tot mai multi clienți sunt îngrijorați de sustenabilitatea ambalajului produselor. Vânzătorii care nu țin cont de preocupările consumatorilor în materie de durabilitate nu își riscă doar reputația, ci și rezultatul final.
Serviciu clienți – Ar trebui să nu existe confuzii de contact dacă un client are nevoie de asistență suplimentară. În mod similar, clienții dvs. ar trebui să poată găsi politica de returnare undeva în coletul expediat.
Marketing – Profitați de oportunități pentru a stimula relațiile cu clienții dvs. Luați în considerare modul în care totul, de la inserțiile de produs până la banda adezivă de sigilare a pachetelor dvs., joacă în experiența de despachetare ( Unboxing ) care, la rândul său, vă poate crește viralitatea în social media.
Tipuri de Ambalaje pentru Ambalarea corecta în Ecommerce
În funcție de cât de fragile sunt produsele dvs., puteți chiar să optați pentru overbox. O strategie de ambalare în care introduceți în siguranță o cutie de carton mai mică într-un container exterior pentru a ține piesele componente individuale.
Articolele mai mici care au nevoie de un grad moderat de protecție, cum ar fi bijuterii în cutie, machiaj, media sau cărți, pot fi trimise în plicurile antisoc.
Aceste plicuri sunt de obicei realizate din hârtie sau plastic și au un strat de amortizare pentru a evita spargerea. Folia cu bule este un material popular, de protecție. Cu toate acestea, este mai puțin ecologic decât căptușeala din hârtie mărunțită sau reciclată.
Ambalarea corecta în Ecommerce – Pentru produsele care sunt ușoare și indestructibile, cum ar fi hainele, ar putea fi suficiente un plic simplu, o husă sau un plic. Acestea oferă pur și simplu protecție împotriva unor zgârieturi, pete și alte pete cauzate de obiecte externe și de mediu.
Cel mai popular tip de plicuri este plasticul. Plasticul are avantajul de a fi ultra-ușor, rezistent la rupere și impermeabil, dar este mai puțin durabil decât hârtia. Noile alternative, cum ar fi cele din hârtie kraft și cele compostabile, caută să reducă deșeurile și ar putea merita explorate.
O oportunitate de a surprinde, încânta și satisface
Ambalarea corecta în Ecommerce oferă mult mai mult decât protecția de bază a produsului. Oferă șansa de a intra în legătură cu clienții. Oferă sansa de a spune povestea mărcii tale și de a oferi cumpărătorilor toate informațiile de care au nevoie pentru a se bucura de produsele care au ajuns la ușile lor. Găsiți o soluție care să vă reprezinte bine marca și să asigure o experiență excelentă pentru clienți.