ecommerce

Viitorul comertului electronic: Ce urmează ?

Viitorul comertului electronic Ce urmează

Viitorul comertului electronic si ce urmează … Comerțul electronic este în continuă schimbare. Nu cu mult timp în urmă, tehnologia mobilă a perturbat industria. Astăzi, inteligența artificială și alte tehnologii modelează modul în care comercianții prezintă produsele și se conectează cu clienții.

Pe măsură ce privim în viitor, viitorul comerțului electronic pare pregătit pentru și mai multe inovații. De la experiențe de cumpărături personalizate până la integrarea perfectă a retailului virtual și fizic, următorul val de schimbări este chiar după colț.
Deci, ce ne rezervă viitorul comerțului electronic? În acest articol, veți afla despre factorii stabiliți pentru a redefini cumpărarea și vânzarea online de bunuri în următorii ani.

Înainte sa începem îți recomandam ambalaje special create pentru segmentul ecommerce: cutii personalizate, Cutii din carton, Cutii Protectie SticleCutii AutoadeziveCutii CartiCutii tip Tub, Plicuri SecurizatePlicuri cu BulePlicuri cu Bule EcoPlicuri CorespondentaPlicuri CurieratPlicuri Curierat Eco, Plicuri Carton OndulatPlicuri Carton Simplu, Pungi TermicePungi ziplock.

Viitorul comertului electronic: si ascensiunea socială întunecată

Ați dat vreodată la o recomandare de produs într-un chat WhatsApp sau ați văzut despre o marcă discutată într-un fir de e-mail? Aceasta este o socializare întunecată, o tendință emergentă în care conținutul este partajat prin canale private, greu de măsurat. Pe măsură ce crește, este setat să revoluționeze atât comerțul electronic, cât și comerțul social, amplificând puterea recomandărilor personale și descoperind o mulțime de date neexploatate ale clienților.

Stăpânirea artei dark social nu este doar un avantaj competitiv, ci o strategie obligatorie. Iată câteva sfaturi pentru a vă ajuta să valorificați această tendință viitoare:

  • Descoperiți invizibilul: adoptați instrumente capabile să urmărească aceste partajări de conținut ascuns.
  • Îmbunătățiți capacitatea de partajare: faceți-vă produsele irezistibile pentru partajare pe canale private.
  • Promovați comunități: formați grupuri sau comunități private pentru a menține conversația și pentru a aduna feedback valoros.

2. Viitorul comertului electronic înseamnă Creșterea Q-commerce

O altă tendință de comerț electronic la orizont este Q-commerce, cunoscut și sub numele de comerț rapid. Alimentat de oameni precum Amazon Prime Now și de alți jucători inovatori, Q-commerce revoluționează modul în care produsele sunt livrate consumatorilor.

Cutie Carton 250X200X100 mm, CO3

Conceptul este simplu: livrare rapidă și convenabilă, uneori în câteva minute. Această tendință a câștigat acțiune datorită creșterii cererii consumatorilor de acces imediat la bunuri.

Afacerile se îndreaptă pentru a satisface această cerere. De exemplu, aplicația de cumpărături Need for It Tonight a colaborat recent cu serviciul de curierat Gophr pentru a oferi un serviciu de livrare în 90 de minute pentru articole de modă.

Pe măsură ce această tendință crește, se așteaptă ca mai multe companii să ia măsuri precum parteneriatul cu serviciile locale de livrare și investiția în logistica de ultimul kilometru pentru a oferi livrări rapide și eficiente.

3. Viitorul comertului electronic – Cumpărături online cu voce

În 2022, se prevedea că dispozitivele activate prin voce vor facilita tranzacții în valoare de 40 de miliarde de dolari. În comparație cu cifra din 2017 de 2 miliarde de dolari pentru tranzacțiile efectuate prin căutare vocală, aceasta este o creștere mare.

Cum sunt cel mai probabil cumpărătorii să folosească căutarea vocală? Narvar spune că 51% dintre cumpărători folosesc căutarea vocală pentru a căuta articole, în timp ce 36% folosesc căutarea vocală pentru a adăuga produse relevante în listele lor de cumpărături.

Pentru a vă adapta la tendința de creștere a comerțului vocal, luați în considerare optimizarea paginilor cu informații despre produse pentru comenzile comune de căutare vocală. Mai jos sunt câteva sfaturi:
Înțelegeți formularea clienților dvs.: Căutările vocale sunt adesea conversaționale. Asigurați-vă că descrierile produselor dvs. reflectă acest stil.

Implementați marcarea schemei: marcarea schemei furnizează informații detaliate despre produse către motoarele de căutare, îmbunătățindu-vă vizibilitatea pentru căutările vocale. Concentrați-vă pe SEO local: multe căutări vocale sunt orientate spre local, cum ar fi interogările „în apropierea mea”. Optimizarea conținutului pentru locația dvs. vă poate spori vizibilitatea în aceste căutări.

4. Integrarea videoclipurilor care pot fi cumpărate

Ați văzut vreodată un articol într-un videoclip și ți-ai dorit să-l poți cumpăra pe loc? Videoclipurile care se pot face cumpărături fac acest lucru posibil. Sunt tendința care reînnoiește comerțul electronic în 2023.

Aceste videoclipuri pun produsele la un clic distanță pentru utilizatorii rețelelor sociale. Nu este doar convenabil și rapid, ci este interactiv. Ei transformă experiența de cumpărături online în ceva cu adevărat captivant.

Mărci precum The Fresh Market, StolenStore, Angela Caglia și Natori sunt în fruntea curbei. Au integrat perfect videoclipurile de cumpărături în platformele lor. Și rezultatul? Implicarea sporită a utilizatorilor. Demo-uri eficiente de produse. Reclame personalizate. Videoclipurile care pot fi cumpărate nu sunt doar o tendință, ci sunt viitorul comerțului electronic interactiv.

5. Viitorul comertului electronic – Îmbrățișarea automatizării

Automatizarea este gata să fie un element cheie pe piața comerțului electronic. Deja, 61% dintre companiile din întreaga lume folosesc un fel de software și instrumente de automatizare. Pe măsură ce beneficiile sale devin clare, se așteaptă ca mai multe companii să investească în automatizare în anul următor.

Pentru afacerile de comerț electronic, automatizarea se întinde de la automatizarea marketingului la depozitare și nu numai. Este o alegere excelentă, deoarece eliberează timpul și resursele angajaților pentru o muncă mai importantă.

De exemplu, o afacere de comerț electronic care deține depozite mari pentru a-și desfășura operațiunile poate investi în robotică pentru a deveni mai eficientă și a elibera personalul pentru a îndeplini sarcini mai importante în procesul de onorare.

Managementul lanțului de aprovizionare poate beneficia de un software de automatizare care poate programa alerte de inventar pentru recomandări atunci când stocul scade. Cerul este limita pentru afacerile de comerț electronic. Cu puțină cercetare, puteți găsi software care eficientizează și automatizează diferite procese.

6. Prioritizarea durabilității

Pe măsură ce consumatorii vor vorbi despre schimbările climatice, tot mai multe companii vor trebui să dezvolte inițiative în jurul sustenabilității. Procedând astfel, poate fi benefic pentru afaceri: studiile arată că magazinele care țin cont de climă au înregistrat o creștere de 5,8 ori mai rapidă și și-au văzut ratele de conversie crescând cu 20%.

Deși există mai multe moduri de a prezenta sustenabilitatea, o cale ușoară este utilizarea ambalajelor durabile. Magazinul online ASOS folosește această tactică pentru a se asigura că clienții sunt mulțumiți de modul în care face afaceri.
Fie că este vorba de ambalaje ecologice sau de utilizarea furnizorilor care pun clima pe primul loc, găsirea unor modalități de a fi mai sustenabile va fi o tendință crucială în avans.

7. Gândirea mai întâi pe dispozitiv

Când vine vorba de comerțul mobil, un lucru este clar: se va acorda mult mai multă importanță dispozitivelor pe care cumpărătorii le folosesc atunci când fac cumpărături online.

Dar de ce anume? Pentru că mărcile doresc să ofere experiențe native pentru a stimula loialitatea clienților.
Și va fi destul de simplu să vă mulțumiți publicul dacă vă gestionați magazinul pe Shopify. Veți avea acces la o multitudine de teme create pentru a asigura o experiență de cumpărături perfectă, indiferent de dispozitivul pe care îl folosesc clienții dvs.

În plus, puteți verifica cu ușurință versiunea adaptivă a designului magazinului dvs. prin simpla redimensionare a browserului – micșorați-l când sunteți pe un desktop și veți vedea exact ce vede publicul dvs. de pe tabletă/mobil. Acesta este unul dintre multele avantaje ale conducerii afacerii dvs. prin Shopify.

8. Viitorul comertului electronic înseamnă personalizare

Personalizarea nu mai este un lux în comerțul electronic, este o cerere. Luați în considerare acest lucru: 76% dintre cumpărători acordă prioritate mărcilor care oferă comunicații personalizate. Dar nu este vorba despre complicarea excesivă a lucrurilor – adesea gesturi simple, cum ar fi un e-mail personalizat, un cod de reducere personalizat sau alte atingeri personale care fac diferența.
D

eci, următorul pas pentru comercianții online ?  Prioritizează personalizarea pe site-ul tău web, pe platformele de socializare și pe alte canale de comunicare. Folosește pentru expedierile tale si cutii personalizate cu livrare rapida in 48 de ore.

9. Îmbunătățirea experienței clienților

Atât experiențele clienților pre-cumpărare, cât și cele post-cumpărare sunt esențiale în determinarea ratei de succes a unei afaceri online. Încorporarea asistenților de vânzări de top care sunt adepți în a naviga clienții prin călătoria de vânzări poate atenua orice potențiale teamă pe care le-ar putea întâlni.

Este esențială să revizuiți cu atenție procesul de vânzare online pentru a se potrivi așteptărilor clienților. Aceasta implică testarea aprofundată de către utilizatori a canalelor dvs. de vânzări și procedurile de plată cu clienți reali pentru a detecta și a rectifica orice provocări cu care se confruntă.

  • Domeniile pe care trebuie să vă concentrați în timpul testării utilizatorilor includ:
  • Îndemnul tău la acțiune
  • Durata procesului dvs. de plată
  • Informațiile solicitate pe pagina de checkout
  • Mesajele dvs
  • Fluxul paginii dvs. de produs
  • Rafinarea activă a acestor elemente ar trebui să contribuie la îmbunătățirea experienței clienților companiei dvs.

10. Viitorul comertului electronic – Utilizarea asistenților AI

Te-ai gândit vreodată cum au evoluat chatbot-urile? Au început ca niște extrauri simple și distractive ale site-ului. Avanză rapid până astăzi și sunt coloana vertebrală a interacțiunii cu clienții, reducând decalajul dintre companii și clienți, oriunde s-ar afla aceștia în lume.

Dar iată partea pe care majoritatea oamenilor o lipsește: puterea AI nu se limitează la conversație. Revoluționează gestionarea inventarului, eficientizează procesele de reordonare și practic devine ninja din culise pe care fiecare proprietar de comerț electronic și-ar dori să-l aibă mai devreme.

11. Realitate augmentată pentru a vizualiza achizițiile

Unul dintre cele mai mari dezavantaje ale comerțului electronic este că clienții nu pot încerca produsul înainte de a-l cumpăra, ca într-un magazin fizic. Comportamentul tipic al consumatorului arată că oamenii sunt mai mulțumiți atunci când pot atinge, simt și încerca un articol înainte de a investi în el.

Pe site-urile de comerț electronic, această experiență este aproape pierdută, dar tehnologia este întotdeauna cu un pas înainte. Cu tehnologia de realitate augmentată, puteți crea o experiență de cumpărături captivantă, în care cumpărătorii pot interacționa cu produsele înainte de a le cumpăra.

De exemplu, Shopify AR permite mărcilor să arate clienților produsele lor în medii naturale înainte de a le cumpăra, pentru a se asigura că produsul se potrivește scopului propus. Acest lucru îi ajută pe clienți să ia rapid decizii excelente atunci când vine vorba de alegerea unei mărci de la care să cumpere.

Produsele interactive prin AR sau VR reprezintă o nouă tendință, dar este rapid adaptată în cadrul mărcilor de comerț electronic pentru a ajuta clienții să aleagă produsul potrivit. Dacă vă gândiți la ce tendință de comerț electronic să faceți parte, acesta este un loc bun pentru a începe.

Gânduri finale despre viitorul comertului electronic

Viitorul comerțului electronic va fi, fără îndoială, plin de schimbări și inovații interesante atât pentru companii, cât și pentru cumpărători.

Indiferent dacă sunteți antreprenor sau lucrați la o companie de comerț electronic, este important să țineți degetul pe puls când vine vorba de schimbări în peisajul comerțului electronic.

Cel mai bun sfat al nostru este să continuați să învățați. Citiți articole. Urmăriți videoclipuri. Ascultați podcasturi.

Încercați să consumați cât mai multe informații despre domeniul comerțului electronic – așa veți obține un avantaj față de concurența dvs. Deci ce crezi ? Aveți previziuni pentru viitorul comerțului electronic în 2024 și mai departe ?

Pana data viitoare te așteptăm pe canalele noastre sociale.

MyEbox YouTube  I MyEbox Facebook I MyEbox Facebook Group I MyEbox Linkedin I MyEbox TikTok I MyEbox Instagram I

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *