Black Friday 2023: top 7 trenduri ale acestui an
Ce este aceasta campanie de BF ?
,,Vinerea Neagră” este încă una dintre cele mai aglomerate zile de comerț electronic din an. Dacă doriți să închideți ultimul trimestru cu vânzări spectaculoase, atunci cu siguranta trebuie sa implementati aceasta campanie. Iată câteva dintre tendințele de top pe care le anticipăm că vor apărea în acest an.
Nu uita sa iti faci stocul de materiale necesare pentru expedierea comenzilor. Alege opțiunile oferite de MyEbox cu livrare rapida în 24/48h ( inclusiv în perioada Black Frida ). Cutii de carton clasice, cutii arhivare documente. cutii protectie sticle, cutii autoadezive, cutii carti și cutii tip tub.
Black Friday 2023 începe… ACUM – Vă rugăm să nu folosiți acest subiect. Doar tăiați-l de pe listă. Acest subiect este peste tot și anul acesta credem că va fi la fel. Dacă anul acesta se aseamănă cu anul trecut, vom vedea o mulțime de subiecte similare, cum ar fi…
- „Vinerea neagră începe acum!”
- „Ofertele de Vinerea Neagră tocmai au scăzut!”
- „Cea mai mare vânzare a noastră are loc acum!”
- “ULTIMA SANSA! CUMPĂRĂ ACUM!”
Black Friday 2023 top 7 trenduri ale acestui an
Campanii din timp. Consumatorii cunosc și iubesc Black Friday și pentru a profita la maximum de ea, preconizăm că retailerii vor seta campanii timpurii. Acest lucru înseamnă mai multe oferte de tip „ pre-sales ” care sporesc entuziasmul și îi fac pe abonați să se simtă mai exclusivi.
Anul trecut primele oferte și comunicări despre vinerea neagră au aterizat ion căsuța noastră de e-mail în primele zile ale lunii octombrie. Asta e cam mult. Abonații tăi se așteaptă să primească oferte pentru Black Friday. Dacă trebuie să trimiteți un e-mail mai devreme, începeți cu maxim doua săptămâni înainte.
Influențarea rețelelor sociale
Atrageți-vă publicul pe toate platformele sociale. Platforme precum Instagram, Facebook, Linkedin, Twitter, TikTok și așa mai departe. Luați în considerare parteneriatul cu influencers care vă pot promova în mod autentic ofertele de Black Friday. Acoperirea lor poate fi impulsul turbo de care are nevoie campania dvs.
Modele de e-mail prietenoase cu modul întunecat
Schemele de culori alb-negru au dominat inboxurile noastre anul trecut. Negru de Vinerea Neagră ? Revoluționar, știm. Dar aceste modele elegante, monocromatice fac o treabă grozavă și recomandam folosirea lor pentru Black Friday 2023. Cu câțiva ani în urmă, fiecare e-mail era animat sau avea un element interactiv de e-mail interesant. Dar vedem comercianții care își eficientizează eforturile de marketing și preferă substanță în detrimentul flash.
Ca bonus, toate aceste modele sunt prietenoase cu modul întunecat. Având în vedere că 40% din toate deschiderile urmărite fac acest lucru în modul întunecat, este important să vă asigurați că e-mailurile dvs. pot fi citite și implicate. Modul întunecat folosește tipografie de culoare deschisă pe fundaluri întunecate, astfel încât să vă proiectați e-mailurile cu o schemă de culori alb-negru înseamnă că, chiar dacă clientul dvs. de e-mail vă inversează schema de culori, vă veți exprima în continuare punctul de vedere.
Mai multe campanii de e-mail personalizate pentru acest Black Friday 2023
Nu vorbim aici despre „ nume și prenume ”. În schimb, sperăm să vedem în acest an mai mulți retaileri care își adaptează campaniile pentru Black Friday 2023 direct pentru abonații lor. 80% dintre clienți au șanse mai mari să cumpere de la un brand care oferă experiențe personalizate.
Mesaje specifice pentru dispozitive mobile
Conform datelor noastre, din 1 Noiembrie și până la sfârșitul anului, peste 44% dintre e-mailuri au fost deschise pe dispozitive mobile. Și, în general, 60% dintre e-mailuri sunt vizualizate pe dispozitive mobile. Prezicem mai multe mesaje specifice pentru dispozitive mobile în acest an, cu îndemnuri axate pe „atingere” în loc de „clic” și butoane CTA mai mari. De asemenea, vom continua să vedem aspecte de e-mail cu o singură coloană.
Dacă nu optimizați deja pentru mobil, este timpul să rezolvați problemele înainte de una dintre aceste campanii mari. Utilizați șabloane de e-mail receptive pentru a vă afișa conținutul cu consecvență pe orice dispozitiv și la scară pentru a livra e-mailuri adaptate pentru dispozitive mobile la fiecare trimitere.
Ghiduri de cadouri pentru fiecare cumpărător
„ Este sezonul ghidurilor de cadouri ” pe toate rețelele sociale, așa că de ce sa nu inserezi în e-mailurile tale ? Vedem că mai multe mărci încearcă această tactică pentru campaniile lor de Black Friday. Este ușor să uiți uneori că, cumpărătorii tăi nu achiziționează doar pentru ei, ci caută și cadouri pentru alții. Fă-le viață ușoară pentru a obține tot ce au nevoie într-un singur loc. Cu un e-mail sau cu un ghid de cadouri.
Campanii anti-Black Friday
Această tendință nu este nouă, dar a luat avânt în ultimii ani. Inițiate de mărci consacrate, aceste campanii îndrăznețe pun în lumină probleme mai mari și atrag consumatorii mai tineri care doresc să se elibereze de tradiție.
Ești pregatit pentru Black Friday 2023 ?
Vinerea neagră este un eveniment important în lumea comerțului electronic. Cu cele mai mari numere de vânzări pe linie. In țările dezvoltate cu precădere Statele Unite aceasta campanie se va desfasuta în acest an pe 24 noiembrie. În România cu siguranță tonul se va da de către Emag iar aceștia au anunțat deja faptul ca se va desfășura pe 10 noiembrie. Și dacă tot veni vorba despre cel mai mare marketplace din țară noastră iti recomand aceste articole comision emag marketplace 2023 și Emag Marketplace I De ce sa vinzi in platforma I Avantaje și Dezavantaje.