Curierii Online: Top 5 platforme de curierat după trafic
În ultimii ani au apărut și la noi în țară mai multe agregatoare de curierat care vin sa completeze minusurile companiilor de coletărie clasice. În segmentul ecommerce, experiența clientului se rezumă de cele mai multe ori la cât de ușor se desfășoară procesul de comandă și livrare. Cu toate ca este o singură verigă a unui lanț complex, livrarea coletelor (cutii carton, cutie de carton ecommerce, cutii protecție sticle, cutii cărți, cutii autoadezive, cutii tip tub, plicuri, pungi termice ) către clientul final influențează o multitudine de aspecte ale afacerii tale, începând de la satisfacția clientului, costul și timpul de livrare.
Ce sunt și care este rolul acestora ?
Curierii Online se mai numesc agregatoare de curierat sau platforme pentru expedieri și oferă pe o singura pagina acces la mai multe firme dedicate trimiterii de colete. Un singur canal de comunicare, totul la o apăsare de buton distanță. Fie ca trimiterea coletelor se efectueazăin cutii sau doar plicuri tu ca si magazin online vei avea o relație comercială cu acest furnizor de servicii de curierat dar cu acces la mai multe companii care preiau și livrează efectiv coletele.
Una din cele mai mari probleme ale companiilor clasice de coletarie este aceea ca nu reușesc sa furnizeze un serviciu uniform în toate localitățile din România. Acestea pot avea un serviciu excepțional în București dar pe de alta parte pot avea probleme majore în Cluj Napoca. Rezultatul este ca magazinul tău online are o livrare foarte buna și rapida intr-o anumită zona iar în alta zona clienții vor fi nemulțumiți de faptul ca au primit cu mare întârziere produsele comandate.
Rolul unui agregator de curierat este acela de a-ți da posibilitatea să alegi un partener de livrare și respectiv de trimitere a coletelor nu doar în funcție de cost ci și de rapiditate acestora. Te ajuta să înțelegi cum performează curierii într-o anumită zonă geografică, pe categorii de colete, tipuri de servicii – next day, livrare în puncte fixe, livrare urgentă, etc. Astfel poți lua decizii rapid, informat, având la îndemână toate datele necesare.
Curierii Online: Top 5 platforme de curierat după trafic
Informațiile despre trafic au fost furnizate de Ubersuggest, alexa.com și semrush.com la decembrie 2021 iar datele financiare sunt cele publice pe ministerul finantelor, pentru anul fiscal 2020.
Genul acesta de servicii este în creștere și cu siguranță în viitor vor apărea companii noi pe acest segment. Acest top nu are scopul de a clasa calitatea serviciilor acestora. Unele sunt la început, altele livrează doar în România iar altele au dezvoltat parteneriate pentru variante de expediere externa.
Tu expediezi cu o astfel de platforma coletele tale ? Ce părere ai despre un astfel de serviciu ?
Pentru a oferi cea mai bună experiență, folosim tehnologii precum cookie-urile pentru a stoca și/sau accesa informațiile despre dispozitiv. Consimțământul pentru aceste tehnologii ne va permite să procesăm date precum comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site. Neconsimțământul sau retragerea consimțământului poate afecta negativ anumite caracteristici și funcții.
Funcționale
Mereu activ
Stocarea tehnică sau accesul sunt strict necesare în scopul legitim de a permite utilizarea unui anumit serviciu solicitat în mod explicit de către abonat sau utilizator, sau în scopul exclusiv de a efectua transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
Preferințe
Stocarea tehnică sau accesul sunt necesare în scopul legitim de stocare a preferințelor care nu sunt solicitate de abonat sau utilizator.
Statistici
Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice.Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice anonime. Fără o citație, conformitatea voluntară din partea Furnizorului tău de servicii de internet sau înregistrările suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau preluate numai în acest scop nu pot fi utilizate de obicei pentru a te identifica.
Marketing
Stocarea tehnică sau accesul sunt necesare pentru a crea profiluri de utilizator pentru a trimite publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri de marketing similare.